Skjold skule

Skjold skule

Postadresse: Vikanesvegen 4, 5574 Skjold

Besøksadresse: Skjold, 5574

Telefon: 53 65 57 40

Kontaktperson: Nina Iren Husevåg, 53655744, 99238915, nina.iren.husevag@vindafjord.kommune.no

Antall produksjoner: 5

  • Alle

Aleine med tankane

Musikk, Trinn: 1-7
ALEINE MED TANKANE har berre éin utøvar – nemleg cellisten Frida Frederikke Waaler Wærvågen. Frida synest det er fint å sitja heilt, heilt aleine og spela for eit publikum. Ho kjem til å førebu seg veldig mykje, for ho veit at borna er flinke til å lytta medan ho speler. 
«Eg likar å prøva å sjå tankane til borna medan eg speler», seier Frida. Cellisten Frida trur at det er mogleg for publikum å kjenna att eit breitt kjensleregister, sjølv om samtalen er utan ord, og utan medspelarar - forutan dykk, elevane Frida møter.
Etter konserten blir Frida igjen ei lita stund for å høyra kva elevane tenkjer om konserten, og om det dei har sett og høyrt.

En spurv og en diva

Musikk, Trinn: 8-10
I vennskapet finner de trøst og styrke hos hverandre
Den franske artisten Edith Piaf med kallenavnet «Spurven» - og den syngende filmstjernen og divaen Marlene Dietrich var begge superstjerner i sin samtid.De to verdenskjente artistene levde begge et liv i rampelyset, og blir sterkt assosiert med tiden rundt 2. verdenskrig. Piaf kom fra fattige kår i Paris, Dietrich fra overklassen i Berlin. De var totalt forskjellige i estetisk uttrykk, bakgrunn og stil, men utviklet likevel et nært vennskap som varte livet ut.
Gjennom musikken og sin innsats under 2. verdenskrig inspirerte de begge sin samtid. De satte dype spor i historien. Med kabaretformen som ramme får vi bli kjent med de to stjernene, og ta del i både suksess så vel som personlige opp- og nedturer.Sangene blir vekselvis sunget på norsk, tysk, fransk og engelsk.

Fra musikk til bilde til musikk

Musikk, Trinn: 1-4
Gjennom "Fra musikk til bilde til musikk" gir Didrik, Reidun og Vidar barna en innfallsvinkel til musikk og billedkunst, som kalles Det ordløse "språket". Barna vil bli inspirert av levende musikk og gir uttrykk for dette gjennom tegning og maling. Tegningene  til barna vil deretter inspirere musikerne til å lage mer musikk. Har musikken barna hører farge og form?  Får barna andre assosiasjoner når de eksponeres for musikken?                             Kan man skape en stemning der man ikke alltid trenger å forstå for å kunne oppleve?Musikerne vil bruke bildene som grafisk notasjon og spille de forskjellige stykkene og på den måten får barna lytte til sin tegning, sitt maleri. Noen vil mulig lytte til trompeten mens andre til gitaren. vis der er tid til overs kan man sette sammen tegningene og deretter spille dem som en komposisjon. I et bilde kan hver fargenyanse, strekretning, strekbredde, størrelse ha sin mening. I  musikk kan hver toneklang, tonestyrke, toneovergang og pause ha sin mening. 


Jernalderen der du bur

Kulturarv, Trinn: 5-7
Jernalderen der du bur.
Elevane får vere med på ein imaginær tur tilbake til jernaldaren i eige nærmljø i lag med formidlarane. Elevane får også helsa på volven(gjennom formidlar Maritha Nielsen) og får kjennskap til volven sin plass i samfunnet i jernaldaren.
Formidlinga vert kopla opp mot lokale kulturminner og funn fra nærområdet til skulen, og elevane får dermed kjennskap til forhistoria lokalt der dei bur.
Formidlarane tek i bruk ulike metodar for å levandegjere historia gjennom dialog, modellar, interaktivitet og demonstrasjon. Elevene får smake på lyder , sjå gullbrakteater  og orginale spinnehjul i kleberstein frå jernaldaren. 
Siste del av formidlingsprosjektet blir i form av ein verkstaddel der elevane får laga sin eigen gjenstand i kleberstein.

Lampen og speilet

Visuell kunst, Trinn: 8-10
Kva motiverer kunstnaren til å skape? Og korleis kan kunst påverke verda?
Med utgangspunkt i dei to metaforane lampen og speilet ynskjer prosjektet gjennom ei samling kunstverk sett saman i ein formidlingsinstallasjon å gjera elevane kjende med, samt inspirera til refleksjon og samtale rundt, kunstens vesen og funksjon - frå det poetiske og estetiske til det politiske og kritiske.Økta startar med ei felles innleiing ved formidlar, før me alle beveger oss rundt i installasjonen og observerer. Elevane går så saman i mindre grupper og diskuterer verka ved hjelp av eige formidlingsopplegg. Økta endar opp i ein felles samtale der me deler våre refleksjonar og inntrykk.
Uttrykksform
Åpne filter